dumma hals

är hemma från skolan idag, har någon inflammation eller vare är för något i halsen så har fått penselin. Haha, som tur är fick jag tabletter så det allafall funkar att ta.

Var meningen enegtligen att jag skulle gå till skolan idag med vi drog till vårdcentralen och kollade min hals på morgonen eftersom jag har haft så ont länge.. men sen så stannade jag hemma allafall idag för o vila :P

mamma har köpt en maaassa halstabletter till mig så jag sitter och käkar det nu.. :)
har sovit en massa och kollat sex and the city och tänkte snart städa och packa lite för jag ska till pappa senare!

så hörs sen, puss!


Kommentarer
Postat av: Isabell

hejru, :)

tänkte om du ksk kunde leka lite me mig imorgon ?:)

eyy du ring mig när du ser detta.

kyssen'

2011-01-14 @ 21:29:07
URL: http://isabellharmark.blogg.se/
Postat av: cissi

Hejj!! ;D



har varit halvdöd och sovit i sofan skitlänge.. hehe!

klart jag vill :P kan jag fortfarande ringa? ;)



puss!

2011-01-14 @ 22:34:26
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0