isabell hela dagen ♥

isabell sov över hos mig inatt :D igår kväll så chillade vi vid datorn och käka glass typ :p sen la vi oss vid tre! haha, idag gick vi upp halv ett och åt brunch :) sedan kollade lite sex and the city och sen åkte till stallet :) där vi fixade lite och hjälpte ett par småtjejer med att rida två shettisar ;)
efter det så åkte vi hem till isabell, och så gick vi och handlade tacos grejer och galss på ica ;D
sedan har vi bara varit hemma hos isabell och lagat tacos, mött hennes pojkvän och så ätit glass :)

Nu är jag hemma och har precis duschat, änkte mysa lite framför några gamla avsnitt av Andra avenyn nu och sen sova ♥



© Jennifer Sundh, bilden är tagen i somras o jag ser störd ut så kolla på söta lyckan istället, tack!

Kommentarer
Postat av: JosefineT

du ser inte alls störd ut du är fin!<3

2011-01-05 @ 10:49:32
URL: http://jossethorsell.blogg.se/
Postat av: jennifer

varsgod för bilderna för det första;)

hur tittar du på andra avenyn?

youtube el?<3

2011-01-05 @ 20:52:50
Postat av: cissi

JosefineT: håller inte riktigt med men tack ändå! <3



jennifer: hihi tack :) , ah jag kollar på youtube ;) hihi! <3

2011-01-05 @ 22:44:33
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0