packar, packar & packar..

klockan är sent och jag är fortfarande inte klar med packningen.. haha. segis!
aja, är väl snart klar och då tänker jag verkligen sova! Mår just nu sådär halvdant och behöver verkligen sova om jag ska palla upp imorn.. Vi åker till flygplatsen vid nio ungefär och sedan så går planet mot Thaildand vid ett. Är framme i Thailand jättetidigt på morgonen så vi får en heldag där!
Ska bli så sjukt skönt att komma till värmen ;)

ah, på tal om något annat så var jag iväg i stallet förut och red hopplektion på Zephyr och det gick super!
nu så måste jag packa klart.. o sen sova (:

Vet inte riktigt hur bloggningen bli när jag är i Thailand, men jag har hört att det ska vara bra internet där och finns många internet-cafe så jag kan säkert få tillfälle att slänga in något inlägg hoppas jag!

puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0