snart Valhall!!

♥♥
nu äre redan kväll och jag ska snart sova ♥ har varit i skolan som vanligt idag, vaknade senare än vad jag egentligen skulle men hann ändå som tur var! efter skolan så gick jag hem och är verkligen sjukt trött på att hem nu, såå långt och kallt så jag verkligen längtar efter att våren ska komma så jag kan cykla.
Blev lite plugg, data och käk och sen åkte jag vidare till stallet. Var stallvärdinna så som vanligt fixade jag alla höpåsar, fodrade & sopade. Sedan så red jag hopplektion på Cindy och det gick riktigt bra. Var mycket svängar och sånt och gick jättebra, cindy är ju väldigt rund till skildad från Zephyr som är jätterak när man hoppar och det är ju förstårs ett litet minus men älskar Zephyr ändå! ♥

nu så ska jag fixa iordning lite grejjer och sen nana, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0