I belong to you.

Tjena tjena! denna dagen har kännts rätt lång, oh det är bra, hihi!
skolan först, sen så drog jag till tandläkaren och drog ut en tand ;s aj vad ont det gjorde men gick bra ändå :)
när jag kom hem så kollade jag två avsnitt sex and the city och sen så åkte jag iväg till frisören och klippte mig (a) toppade bara och lockade det med plattång (y) och så fick jag en nackkudde av min snälla frisör som jag ska ha i planet påväg till Thailand. hihi!


köpte med mig en snickers påväg hem och sen så satt jag vid datorn, pluggade och städade lite..
ska nu strax göra mig i ordning och sedan nörda Tv och så sova <3


smuuutsig spegel ;s

puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0