dag med bästa bella <3

hej hej!

Dagen har tillbringats med den finaste vännen jag har.. självklart Isabell Härmark ♥

Hon kom till mig två.. så drog vi upp på mitt garagetak och solade! Riktigt skönt, vi åt även glass. Sen chillade vi på mitt rum och var rätt oseriösa.. sen badade i mitt "fyrkantiga" go'a kakelbadkar, gjorde hårinpackning och sånt nice :D
sen drog till stallet och red ut hennes hästar!

Ska sova nu strax.. ska upp tidigt imorgon.
Så drar jag och isabell till Skara sommarland! , here we come.. ! Någon annan som ska dit imorn..? ;)



dålig, halvbra, halvgammal cambild... ;)




Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, ni får ha en bra dag! saknar er galna brudar!!♥

puss & kram jennifer:)

2011-07-28 @ 16:59:43
Postat av: jennifer

vilken fin ny design!!



haha, sötiz :)♥♥

2011-07-29 @ 11:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0