Göteborg med världens bästa vän!

Drog somsagt till Göteborg idag med goaste' bruden isabell! Vi skulle åkt med tåget 09:50 men sen som jag är så åkte tåget precis samma sekund som jag steg på perrongen. Så himla surt, stackasr isabell som stod redo och väntade på mig. Haha, kul men så kan det gå så vi satte oss och väntade en timme tills nästa tåg rullade iväg till götet. Vi var framme vid tolv tiden. Sjukt stort och nice är det där ju, älskar Göteborg! vill bo där!
Blev lite rea shopping och cheeseburgare på donken, hahha! när vi satt där och käka så kom en konstig tant fram till oss och började snacka rakt i facet på isabell ;s om hennes söner, om poliser & om djur. Whata fuck?! tänkte vi då. Och senare när isabell hade börjat gå så kom en tant och satte sig brevid mig med sin hamburgar och sa 'får jag slå mig ner? :D' haha, helt stört!

Efter vi hade shoppat lite så blev det även en mcflurry ute i solen, helt underbart!

nu sitter jag här i myskläder och tänkte chilla lite. Ikväll blir det nog grill? ;)

puss! 

 fina bella!




 
goding!
 
fina tjeyen!


glass :D :D


en riktigt grym kille som stod och dansade som mickael Jackson :D ascool ju!


Vi blevb kära i dessa go'a pippitröjor <3333333333








Kommentarer
Postat av: jennifer

gud! ni är verkligen jättefina båda två!!♥

blir så avensjuk:P

måste hänga med er till göteborg nån gång:D



love you both!♥♥<33

2011-07-11 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0