helt slut efter tre dar på axevalla!!!!

Otroligt trött kan jag bara säga att jag är. Helt sjukt vad trött man blir av att aå på axevalla i så många timmar, haha!

Jobbet klart och mina pengar har jag fått :D gått bra, jag och isabell har haft riktigt roligt och vi har väl fått endel sålt allafall. Kunde varit bättre som de andra åren men i år så ville folket tydligen inte köpa lika mycket t-shirts, men vi får hoppas på bättre nästa år ju! :D

hemma hos pappa nu, sitter och myser med mjukiskläder på mig och är för trött för att packa upp fyra kassar kläder idag men det tar vi imorn. Blir väl någon film och sen sova, puss puss!

ska även ladda upp bilder från norge imorgon tror jag, :D

kramis!

 
HAHHA, jag och isabell småååå för två år sen på axevalla, vi såg väl inte riktigt ut såhär i år.
Tröjorna var föresten marinblå/röda i år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0