Min konfirmation!

Konfirmerad och klar nudå :D faktiskt riktigt gött!
gick bra i kyrkan, vi sjöng, spelade pjäs och annat (: sen åkte vi hem till farmor och farfar! Jag, mina två kusiner från halmstad, mina två kusiner från höganäs och alla är över tjugo år + mina två morbröder & deras fruar. Min farbror och min femåriga söta kusin från Norge, mormor, gammelfarmor, mamma, pappa & mina bröder!
Blev asgod smörgåstårta, presentöppning & princesstårta! Fick 3600 kr, tre par örhängen med äkta guld & diamanter (min gammelfarmors gamla), parfym, armband, ett sött halsband med bling bling kors, en liten supergammal psalmbok av min gammelmormor som ej lever, en porslinskomfirmand som min mamma fick i konfirmationspresent!
tack för allt! <3

 
till vänster: storebror (alexander) till höger: kusin (john)


jag och min kusin Jennifer

kakor (L)

fina sanna!

Elias, Pontus och Gry








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0