städning efter lägret

Har MASSA att städa & ta tag i idag, halva mitt rum är utspritt med kläder, nessesärer & grejjer från lägret som måste packas upp -.-

Imorgon, onsdag´och torsdag så är det konfaträffar :) sedan konfirmeras jag på lördag och massa släkt kommer och firar det med mig. Sen åker jag eventuellt till norge till kusinerna veckan efter!

Vill tillbaka till småland tallnäs igen, asså var helt sjukt underbart där asså! Hur varmt som helst, jättefint och en jättefin sjö, asgod mat och massa trevliga människor. Hade lätt kunnat stanna där en vecka till asså! Så sorligt.

nu: film!


Kommentarer
Postat av: sanna

Vi får åka dit med semesterveckan någon gång haha!

Tack så mkt för en underbar vecka <3

puss

2011-07-04 @ 22:15:23
URL: http://sannasphoto.blogg.se/
Postat av: cissi

hihhi sanna jag det gör vi!!

semestervekcan <3 love på dom godbitarna! ;)



puss <3

2011-07-04 @ 23:43:08
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0