stallet med bella och rida ut!

idag.. sov till tolv! Sjukt trött idag ju men det var gött att sova länge!

har ätit fruckost, fixat i ordning mig och så. Snart kommer isabell och hämtar mig så åker vi till stallet. Och vi ska rida ner hennes ponnys till ett sommarbete :D blir nog mysigt för är rätt nice väder idag <3
Sen drar ju hon till Umeå ikväll!

Senare måste jag nog träna.. dra ut och springa eller något! Känner mig lite sådär lagom flöt och behöver röra mig mig! ;)

men ni får ha de bra, hörs sen.. puss!


btw: glömmer aldrig förra sommaren då jag lånade översööta clea på ridskolan! Vi red ut massor och hade jättekul tillsammans.. älskar verkligen den lilla söta b-ponnyn!
Nu är hon såld.. tråkigt äre! kommer ju sakna henne mycket ju! Men allafall.. den sommaren kommer verkligen va ett minne för livet! Lilla clea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0