tandläkaren & joggingtur


Saknar fina Zephyr ♥

Har precis varit uppe på berget och småjoggat/gått 6 kilometer med Jenny & pappa. 
Jobbigt var det väl med gött nu efteråt!

Imorses så var jag hos den älskade tandläkaren. Haha! Gick bra och de sa att om jag själv ville så kunde de ta bort min tandställning om ca en månad,  blev asgald ju :D så om jag tycker det ser bra ut med tänderna så kan de ta bort den, eller om jag vill ha någon mer mini ändring så får de bygga på mer. Men dom tyckte allafall att det såg bra ut!
sen drog jag och pappa till stan en sväng och kikade lite på systemkameror...

ska väl äta, duscha & typ städa lite nu och sen kanske film... ?

Btw: Imorgon kväll så ska jag, pappa, jenny & mina bröder dra på bio: Harry potter sista filmen (igen) fast denna gången i 3D, den var ju sjukt bra!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0