skövde

hej hej!

har varit en toppen dag :D gicm upp tidigt och sedan iväg till konfan. Vi typ pratatde, kolla lite film o annat. Sen drog jag hem och käkade & bytte om och sedan stressade iväg till tågstatonen. Drog till skövde med isabell & sanna :D riktigt go'a brudar! Köpte två linnen och ett par rosa shorts & en "peace bang" tröja att typ "träna" i ;) asnice! vi käkade öven glass & sånt!


kom hem för en stund sen och ikväll så ska jag bara tare lungt o chilla!
kanske se någon film men just nu är jag sjukt hungrig så ska käka!

Imorgon är det midsommarafton, firar det hemma med pappa, lillebror, farmor & farfar och lite annan släkt här hemma ;) blir väl typ käka mat, femkamp & grilla på kvällen, lite mysgit allt!

På söndag så drar jag & sanna och resten av konfagruppen på sommarläger i småland i en vecka :D ska blir sjukt roligt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0