SOMMAR



vet att jag skrivt det förut, men här kommer en liten överblick på min sommar år 2011


nästa vecka: konfaträffar måndag - torsdag, sedan drar vi på läger i åtta dagar i småland ;) hihi, kommer bli grymt roligt hoppas jag! med go'a sanna :D

sedan konfaträffar hela veckan efter och sedan konfirmeras jag den 9 juli klockan tre ;)

jobba på axevalla en hel helg, fredag-söndag med isabell och sälja t-shirts åt min pappas företag i juli.

ska

♥dra till skarasommarland
♥lisebreg
♥bada & sola massor
♥umgås med bästa isabell
♥försöka bli lite brun
♥rida måste jag göra också
♥vara med familljen
♥åka till stockholm
♥åka till halmstad & höganäs för att hälsa på kusiner
♥dra till visingsö med båt en heldag med mina "låtsassyskon"
♥åka till norge & hälsa på mina småkusiner och hitta på massa kul grejjer
♥shoppa
♥äta glass

ja, får väl fösöka hinna med allt detta. Kommer väl inte vara hemma supermycket denna sommaren, men älskar att åka iväg från hemstaden också!

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0