Tävling gota skaraborg


Tävlat min fina Zephyr idag och det gick rikltigt bra :D är nöjd!

drog till stallet vid halv sju och fixade i ordning henne lite snabbt och packade in allt i bilen och sen lastade! Latte fick åka med i samma transport också som ida skulle tävla ;)
var huur fint som på tävlingsplatsen, med vättern jättenära som utsikt och söta färgglada hinder och trevligt folk!
Hoppade två klasser. Min första riktiga tävling då ;) Först förklassen L:D +5 (75 cm), gick riktigt bra, hade bra tempo in på alla hinder och hon hoppade riktigt fint, blev en andra palcering :D fick rosett och pälsglans. 


sen lagklassen också L:D +5 (75 cm) Zephyr var lite utmattad och trött medn gick mycket bra på framhoppningen ändå, hon flög över första hindret och sedan till tvåan, som var ett lila maxat recke som låg lite löst. Jag kom in lite nära och hon petade med bakbenet, sedan resten av banan hoppade hon kanon :D så riktigt nöjd med henne!
Vårat lag (falbygdens hästsportförening) kom fyra :D så vi fick rosetter, plaketter och medaljer.
 Zephyr babe <3

drog sedan hem till stallet och fixade i ordning hästen o allt och sen hem.

Har duschat & ätit och ska nu se en film med pappa :D och äta jordbuggar + godis!

Puss

alla riktigt fina bilder har Fredrika Asplund tagit, min "låtsas syrra"
till henne hittar ni här:
www.fredrikaasplund.blogg.se

fick även låna jättefint shabrak och luva av min isabellbabe!
www.isabellharmark.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0