FREDAG

hej :) min fredag har väl varit HELT OKEJ, eller något!

skolan var soft, fika kladdkaka hela engelska lektionen, se på film på no:n, 15 min matte, läsning på svenskan och håltimme och konsär på slutet! Helt underbart!

drog hem och kollade tv (OC) och käkade lite, sen blev det lite dator också och sedan så åkte jag vidare iväg till stallet och red, kände mig seg och förkyld men det gick bra. Jag red fina Cindy (L) sen så mådde jag skit när jag kom hem så jag slängde mig i soffan och kollade på en mycket bra film som ZAc Efron var med i ;G
sen åt mat och sedan placerade mig här.


Nu mår jag jättedåligt och har ont i hela kroppen, blivit sjuk igen så får imorgon ta det lungt, sen på söndag är det träningshopping med zephyr 80 cm.

puss!



Kommentarer
Postat av: jennifer

gumman, du måste fortsätta att kolla på oc!! annars missar du ng!

p.s lycka till på söndag;)♥

2011-03-19 @ 20:07:57
Postat av: cissi

hihi, det får jag väl göra då :D sjukt bra ju! <3



Tack, detsamma ;) <3



puss

2011-03-19 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0