Göteborg ♥

Har varit i underbara Göteborg idag och shoppat! Drog dit med mamma, mammas kille och min "låtsas syrra" Fredrika <3 som jag skrev i gårdagens inlägg.

Vi åkte tåg dit och sen gick och shoppade i sex timmar ungefär! hihi (aa) hittade en massa grymma grejjer som ligger i min säng och är precis fotade ;) så det kommer strax upp bilder på allt jag köpt här!

Vi fikade även, och käkade lunch där! En grym stad asså, finns så himla mycket och allt för alla typ, blev alldeles galen av att gå där efter ett tag, haha!

ska ladda över bilderna nu!

puss sålänge!




Kommentarer
Postat av: fredrika

Du kan ta bilden på dej o mej från min blogg om du vill!:)

2011-03-26 @ 22:52:52
URL: http://fredrikaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0