Konfaläger

har varit på konfaläger i helgen, färför jag inte varit närvarande här.. han inte heller blogga innan jag drog!

allafall vi åkte buss dit på fredan, var på tallnäs stifsgård (: och så kom vi hem idag ;)
har varit grymt kul, lite långtråkigt med gudstjänster men allt annat har vart kul. jag delade rum med sanna, elin och felicia. Vi hade en grym nattvakt som heter christoffer (: haha, igår (natt) orkade han inte med oss typ så han lät oss göra vad vi ville bara vi var tysta, så alla typ drog till kyrkan och chillade klockan ter på natten och sen kollade typ tip pers, (jag och sanna) på "Sunes sommar" på hans dator tillsammans med honnom, haha! Sen typ så la vi oss vi fem.. sov tre timmar den natten så jag var grymt trött när vi kom hem och la mig och sov ;) hihi!

Nu så är jag hemma hos min pappa ♥ och har packat upp och sånt.. har även kollat solsidan (y)
nu ska kag fixa lite grejjer och sen sova i MIN säng!

puss!


har saknat my lovley isabell <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0