Natti

ska väl dra mig mot sängen nu, trött som en ... ah vad ska man säga ? ;)

var ju i stallet med isabell babe <3 vi red ut på hennes pigga ponnysar (: var jättesoligt och fint ute!
sen när jag kom hem så mådde jag la sådär, är så sjukt förkyld och just nu hostar jag som en gris, gött!
Men ja, ställde mig och lagade mat, haha! Vi ska ha praktiskt prov i hemkunskap nästa vecka, och jag ska göra soppa & scones. Det tog sin lilla tid och när det var klart var jag helt slut, så jag hamnade här när vi hade ätit klart!

Imorgon så drar jag till stallet vid tio och hoppar clear round med Zephyr 80 cm.

puss! <3



haha sådär lagom fin bild, ignonera mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0