torsdagkväll!

är tröttare än någonsin just nu, dagarna bara rinner förbi och så har man en massor att göra och hinner knappt med allt- men ska allafall försöka lägga mig i sängen så fort jag äör klar med allt!

idag så har inget egentligen speciellt hänt. Skolan först och den var som vanligt, hade två prov som båda gick hyfsat bra. Sen så drog jag hem och packade och sen åkte till stallet. Red dressyr på prinessan Zephyr ♥ gick bätte och bättre, och tillslut riktigt bra! Vi övade skänmkelvikning, galoppombyten och sånt.

sen så åkte jag hem till pappa :) har precis pluggat lite no, för vi har prov imorn!
ska fixa lite grejjer nu och sen sova, äntligen (L)

puss! ''


imorgon - cykla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0