WALK

Hej :) har varit lite dålig på att blogga i helgen men nu ska jag sätta igång igen!
idag så duschade jag och kollade sex and the city på morgonen :) sen så drog jag till stallet typ vid ett där jag snackade lite med söta isabellis, sen grejjade lite och åt med sofia & nora. Sen så var det gröna-kortet kurs som tog ca 2,5 timme..
putsade mina stövlar när den var slut och sedan åkte hem.

Bytte om och sedan så drog jag och mötte upp isabell och vi gick ut på en promenad i typ två timma, hehe vi var något trötta efter detta! Vi köpte även lite prylar i en mataffär. Blev blandannat en go' rosa handkräm.
isabells valpar kikade vi på en sväng också och dom är så sjuukt söta, verkligen världens sötaste valpar <3

puss på dig min galning!


hoppas det inte gör något att jag snodde dessa från din blogg!
tycker ni ska besöka den också www.isabellharmark.blogg.se

nu ska jag sova, puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0