liseberg på lördag :D

Liseberg på lördag kommer bli sjuukt roligt, med underbara människor. Blir jag, isabell, jennifer, sanna, emma, fanny och några till : D hihi!

håller på och fixar lite med förbeställning på nätet just nu..

idag: Först skolan som vanligt. Sen drog jag hem en snabbis och sen tillbaka med pappa på utveklingssamtal, gah!
gick väl bra allfall. Som tur va!
efter det så åkte vi upp till filippas ridsport en snabbis, hade presentkort så köpte bara två bara ridstrumpor. Blå-Kl och lila pikeur (tror jag) sen hem och packade snabbt och sen till stallet. Red markarbete på fina zephyr och det gick bra!

nu är jag hemma hos pappa och ska väl snart sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0