LÖRDAG <3


haha, jag och min lillkusin för ca 3 år sen ;)
Igår så mådde jag inte alls bra så jag stannade hemma från skolan och vilade, kollade film och myste i soffan hela dagen :) sen framåt kvällen så mådde jag bättre så jag tog en dusch och sedan drog ut en sväng med isabell & alice ♥
goa' brudar det!

Idag så cyklade jag iväg till stallet vid nio tiden och hjälpte till på tävlingen, stod på banan och fixade lite ;)
gick faktiskt rätt bra för falbygdensryttarförernings ekipage i lagen. Så grattis till de som blev placerade!

sitter nu hemma hos farmor & farfar och har precis ätit lasagne, godis & kladdkaka (L) hihi
får väl se vad som händer nu men vi hörs later!

Puss.















Kommentarer
Postat av: Isabell

fan va söt!:D

2011-05-21 @ 21:05:22
URL: http://isabellharmark.blogg.se/
Postat av: cissi

haha xD, du är riktigt söt gumman <3

2011-05-21 @ 23:34:14
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0