Begravning imorgon!

Imorgon ska jag på Begravning för min gammelfarmor som dog för en månad sen! Hon blev 86 år om jag minns rätt.. men bodde på ett hem i ca tre tre år innan hon dog. Det var bara skönt för henne att dö nu för det var verkligen dags! Hon levde inget liv som var värt att fortsätta med smärtan hon hade och hon åt ingenting och fick därför ingen näring.

Anna-lisa har varit jättesnäll mot mig, vi träffades inte jätteofta men hon var alltid med på födelsedagar, julafton och sånt. När jag var liten var vi alltid hos henne i Stenstorp i hennes fina stora hus, lekte alltid omkring där och tyckte jättemycket om det. Men somsagt.. tiden var inne för henne att försvinna nu.. till himlen! Kommer sakna dig gammelfarmor!


Tack för vad du givit
Tack för vad du var
Tack för ljusa minnen
som du lämnat kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0