Fin begravning!

Hej!

Drog till frejahallen vid åtta imorses och hade idrott, vi spelade basket och det gick väl helt okej ;) sen drog till skolan en snabbis och hade svenska (vi läste) sen gick jag hem vid halv elva... fixa mig lite och bytte om.
Sen så kom pappa och Jenny och hämtade mig och mina bröder så drog vi till Stenstorps kyrka. Min farmor & farfar, farbror och min underbara lilla kusin Alva + lite annan släkt var också där. Begravningen för min gammelmormor var jättefin! Grät och blev verkligen rörd... usch men nu är hon allafall i himlen och har det bra som tur är!

Efteråt åkte vi hem till farmor & farfar där vi åt jättegod julmat! Busade lite med min kusin och sen åt vi tårta!

nu ska jag kika igenom lite skolarbete.. typ matte & Teknik. Sedan åker jag till Skövde och tränar Cheerleading!

Puss


Min storebror fyller även 18 år imorgon, då får han göra vad han vill! *avensjuk*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0