hälsat på isabell :)



Hej bloggen!

dagen började med en idrottslektion då vi spelade softpolo.. gick bra men fick en kluppa på låret vilket gjorde svinont ;S

Resten av dagen gick toppen! Efter skolan åkte jag tåg till skövde och hälsade på min fina vän isabell på KSS. Hon mådde väl inte bra kan jag inte påstå.. fatta vad jag saknat den bruden eller! Tror jag DÖR, ärligt klarar mig fan inte utan min bella! Usch :/
Hon fick en liten ros och kramar, älskar dig sötis!

Drog sedan till cheerträningen med alice på kvällen ;) riktigt rolig träning, vilken också gick superbra! Har pluggat lite spanska glosor, käkat svingod mat pappa lagade och ätit choklad! Känner mig glad och ska snart hoppa i bädden. HÖRS IMORGON, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0