Måndag 28 dec - ny vekca

Hej alla!

När jag drog till skolan imorses blev jag skitglad, för stormen var över och det var alldeles vindstilla. Asgött ju (: men nu kan det faktiskt få lov att komma lite snö, vore ju jättetråkigt om det var en julafton utan snö...

Varit i skolan som var jättetrökig och jobbig idag. Men den slutade dock med O.C vilket var göttis!
kom hem vid hal fyra och då slängde jag mig i soffan med varm choklad, mackor & risifrutti och kollade sex and the city! Var sjuk längesen jag kollad på det nu ;)

om bara några minuter så hämtar pappa upp mig och vi ska till stallet och fixa mat, mockning och ta in jennys hästar eftersom hon ska iväg ikväll. Sen efter det så tar jag tåget till skövde och tränar cheerleading!

Imorgon har vi studiedag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0