Sunday!

Hade världens träningsverk i hela kroppen när jag gick och la mig igårkväll! Så imorses tänkte jag att jag skulle röra på mig och träcka ut kroppen lite, så jag och mammi gick ut och powerwalkade i ca 50 minuter. Asgött! När vi kom tillbaka blev det massa strech också!

Har dock jätteträningsverk fortafarnde haha! Men det försvinner väl snart antar jag!
Har vilat och myst i mitt rum med tända ljus och musik resten av dagen! Ska snart hoppa in i duschen!

Min stackars isabell mår piss idag, har asont i magen och så igen, stackarn... vill verrkligen att hon ska bli bra snart! Så hon kan börja göra dom vardagliga sakerna hon inte gjort på länge! Love you bellis <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0