så gött med helg!



Redan fredag igen då och närmar sig veckans slut, Ska bli sjukt skönt med helg, har varit en ganska lung vecka men sovit lite så ska blir skönt att vila ut lite.

Vad har hänt idag då..? jo skolan blörjade i kyrkan med "adventsgudstjänst" I think, sen engelska prov vilket var svårt men gick helt okej ändå :) drog på skolbio efter det och såg en film som var helt okej, minns inte vad den hette dock.

slutade två och har varit här hemma och softat. Såå trött är jag, kollat film & käkat choklad och bara tagit det lungt. Nu ska jag snart bege mig iväg till stallet med Jenny. Rida och fixa lite!
ikväll blir det nog lungt tror jag. Käka pizza typ ;d

Puss & kramis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0