10 sanningar om mig!

1. Är väldigt lat samtidigt som jag blir väldigt rastlös om jag sitter still! Konstig kombination på nåt sätt!

2. ÄLSKAR godis mer än något annat ätbart.

3. har fått för mig att det är onyttigare att äta chips & kakor än godis, vilket inte det är. Helt cpe.

5. andvänder mycket produker. Som body lotion, tre olika sminkborttagningsmedel, ansiktskräm, handkräm och allt möjligt annat :)

6. Har alltid varit sparsam med pengar och har nog aldrig varit pank.

7. Gillar traditioner och får typ panik om någon traditon bryts! Som ex; att vi alltid firar midsommar hos mina kusiner i skåne. Inte gjort det nu på två år, :/

8. ÄLSKAR att resa. Kvittar hur långt, alla resor är tummen upp för mig!

9. Mina föräldrar är skilda och trivs toppen med det, är så himla skönt att bo på två helt olika ställen varanann vecka för mina föräldrar är raka motsatser till varandra. Så Blir helt annorlunda & det älskar jag :)

10. pratar i telefon med min bästa vän Isabell säkert 5 gånger varje dag, och vi ringer gratis till varandra såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0