fest, träningshoppning & MYS

Igår kväll så vare lite fest hos amanda, sjuuukt roligt hade vi. Jag, isabell, alice, clara & sanna + amanda då :) galet rolig kväll! tack tjejer! Tyvärr har jag inga bilder!

idag så vaknade jag upp vid halv nio tiden, super trött och lite snurrig i huvet men steg upp och slängde i mig lite fruckost, fixade mig och sen drog till stallet med sanna. Träningshoppning var det och jag var där i god tid kan man säga, hoppade Zephyr 80 cm och gick bara bra :) Kom runt och felfri, Zephyr bjöd på bra frammåt och tog fina språng över hindren. Red dock inte fram henne nästan någonting, blev bara ett par skutt över en linje eftersom hon redan hade ridits fram och hoppat två "klasser" innan mig. Men gick utmärkt. Längtar till tävlingen den 2 oktober med Zephyr i skultorp. Då jag hoppar 75 cm & 80 cm!

Hihi, drog hem sedan framåt ett tiden, käkade & kolla datan och sedan drog ut och jooggade & tränade en sväng med isabell & hennes två småsystrar!
Annars har jag bara tagit det lungt. Duschat, varit på willys & köpt godis med bella, gick även en sväng med henne och sin pojkvän, snackat i telefon, ätit godis & även kikat lite film :)
Min dag har med andra ord varit riktig bra!

Imorgon händer inte mycket, ska soova länge, hälsa på mormor & plugga!

Godnatt alla sötisar, puss!


Den ursöta burken med Hello kitty som mitt godis fick hamna i när jag köpte det idag ;)
(dock inte min bild, tagen från google.se)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Är den en träning hopppning i skultorp eller en riktig ? // Kram Liana

2011-09-17 @ 23:45:36
Postat av: felicia

dom är så himla söta !:D

2011-09-18 @ 13:42:13
URL: http://planetfelicia.blogg.se/
Postat av: cissi

Liana: Nej det är tävling division 2 :) kram!

2011-09-18 @ 21:34:34
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0