HALLÅ!

bloggat dåligt.. inte orkat..

igår så var jag i skolan, och sedan cheer träning.. missade tåget ;s så var framme vid träningslokalen 20 minuter sent. Då var dörrarna låsta så jag satt och väntade i 30 min men kom sedan in till slut :) tur det!

idag så slutade vi skolan 11:50 :D sjuuukt nice verkligen! så jag drog hem o glodde på den allra första avsnitter av gossip girl, aldrig sett dom förut och har nu laddat ned första sesongen, så nu så ska det allt kollas :D har ju läst ett par böcker, och det är riktigt bra!
Bakade scones, pluggade, packade, och sedan åkte till stallet och red. Det var hoppning och jag hoppade Latte, gick suuperbra!

nu är jag hemma hos min mamma! Och har packat upp, pluggat lite och fixat och donat med en massa kläder :) Ska kika ett avsnitt gossip girl nu och sedan sova ♥

PUSS


 drömmer mig tillbaka till Thailand! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0