Min familj; mina bröder!

Alexander

Alexander är min storbror. 93:a alltså 18 år!
Vad kan man säga om honnom? Jo han är väl väääldigt lat. Tillbringar nästan all sin tid vid datorn, i sängen & äter gör han. Går på gymnasiet samhäll språk tror jag..? Han tränar gym ibland, dock mycket mer förut men nu inte lika mycket längre. Han festar ofta på helger & lanar och sådant. Min relation till honnom är mycket blandad. Han är sjukt go' att snacka med när vi väl gör det och han ställer upp om det skulle vara något. Så love him när han är på gott humör och pratglad och hate him när han är på dåligt humör och då han tror "att han är något"


Sebastian

Sebastian eller "bashon" som han kallas :D mina ursöta lillebror som är 10 år. 01:a
Han är speciell. Mycket snäll och omtänksam och snackar aldrig någonsin skit om någon. Han är fruktansvärt jobbig ibland, och har slutat vilja krama mig, vilket inte är kul. Haha! Han är rätt bra störande, otroligt lat men sjukt söt. Han och jag kan ha jätteroligt tillsammans ibland då vi hittar på grejjer tillsammans. Han spelar lite tennis och simmar :9 spelar mycket dator, och tv-spel och umgås med sina vänner på fritiden. Men somsagt söt är han och väldigt speciell!


Här har vi dom tillsammans!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0