Min familj!



Har nog aldrig riktigt presenterat och skrivit om min familj här på bloggen så tänkte göra det!

Mamma

Min mamma betyder massor för mig. Hon håller koll på nästan allt åt mig, är otroligt ordningssam & hjälper mig med minsta lilla sak om jag ska någonstans. Hon är dock lite för tjatig och jobbig ibland men då äre, jag är nog rätt bitchig iblan jag med. Mamma älskar att shoppa, resa och mycket mer. Hon är väldigt bra på att passa tider & gillar att planera. Hon gillar musik & att fika med vänner. 43 år är hon och vi bor med henne varanann vecka i en lägenhet, en 5:a mitt i falköpings centrum!



Pappa

Pappa är världens bästa pappa, sjukt snäll & omtänksam och busig.
Han älskar att träna och tränar löpning, cykling, simning, skidor, rullskidor & gym! Hahah, galen jagvet! Han är rätt bra slarvig och hatar att städa, kan bli småsur och ryta till. Han älskar sitt jobb & jobbar på Profile support i skövde, med försäljning till företag. Pappa är usel på att passa tider. Han tjatar ingenting alls, vilket är skönt men behöver bli påmind också. Vi bor i ett hus på berget. Lagom stort! Trivs bra där!

 
hittade ingen annan bild på pappa, så fick bli en bld in action :) haha!

Om mina bröder kommer imorgon, Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0